|
| | |
|
Всього матеріалів в каталозі: 8 Показано матеріалів: 1-8 |
|
[video]http://www.youtube.com/watch?v=uWwnoSLrd5w[/video] |
| І тільки
той , у кого серце чуле, Хто знає,
бережне минуле
І вміє
шанувать сучасне, –
Лиш той
майбутнє вивершить прекрасне!
|
Народ, молодь якого не
пам'ятає минулого своєї Батьківщини, не має майбутнього. Таку
гіпотезу висунули ми, приступаючи до роботи над проектом «Гідні СЛАВИ!» до 65-річниці перемоги над фашизмом.
Маючи можливість використовувати персональний комп’ютер у виховному процесі,
намагаємося досягти максимального використання інформаційних технологій. Підлітки
мають зрозуміти, що ПК є могутнім засобом пропаганди одвічних людських
цінностей, які акумулювалися поколіннями нашого українського народу.
Поєднання сучасного і історичного минулого, можливість дізнатися про Велику
Вітчизняну війну в своєму селі та районі, узагальнити і порівняти свої знання,
вчитися збирати та аналізувати інформацію, робити дослідження — все це
здійснено при роботі в проекті.
Одним з важливих ефектів такого виду роботи стала спільна творча діяльність учнів
і батьків. Всі учні 10 класу мали чітко визначені обов’язки і кожний
представляв свою роботу на певному етапі реалізації проекту.
|
Результати розміщені на сайті http://telmanrk.ucoz.ua/
|
Проект передбачає
вивчення та дослідження рідного краю - Тельманівщини.
Участь в проекті
активізує кожного учасника (як учнів, так і вчителів) та пробуджує інтерес до
історії своєї «малої батьківщини» - села, міста, району.
Проект має навчальну
мету:
•знаходити інформацію про історичне минуле та сьогодення
нашого району.
•аналізувати, поєднувати факти та події рідного краю в
історичний ланцюг історії українського народу.
|
|
Павло Польшин, випускник Михайлівської школи Тельманівського району, посмертно нагороджений орденом Червоної зірки. 11 апреля 1986
года Павел Польшин был призван в армию и направлен в учебное
подразделение по подготовке водителей БТР. Уже с августа младший
сержант П. Польшин служил водителем в воинской части в ограниченном
контингенте советских войск в Афганистане.
29 декабря 1987
года при перевозке мин от минометной батареи на сторожевую заставу наш
земляк подорвался на автомобиле, получив тяжелое ранение обеих ног.
Мятежники начали обстрел из минометов и стрелкового оружия.
Превозмогая боль, Павел продолжал обороняться и сумел подавить
огневую точку душманов. В этом бою в результате разрыва мины получил
тяжелое осколочное ранение в голову. Спустя четыре часа при эвакуации
в госпиталь он, не приходя в сознание, скончался.
Приказом
Министра обороны СССР Павел Польшин был награжден медалью «За отличие
в воинской службе». А Указом Президиума Верховного Совета СССР в 1988
году - орденом Красной Звезды (посмертно).
...Провожали
Павла в последний путь не только всем Спартаком. Собрались и боевые
побратимы, и однокашники из Михайловки, Кузнецово-Михайловки,
Греково-Александровки, Первомайского, и друзья, с которыми он работал
до армии, и все те, кто его знал, для кого он был другом, товарищем,
просто хорошим человеком, чья жизнь оборвалась так трагически в самом
расцвете сил. В Михайловской школе на примере
Павла Польшина учат ребят чувству патриотизма, смелости и отваге. А в день 20-й
годовщины вывода советских войск из Афганистана здесь на фасаде
учебного заведения открыта Мемориальная доска его светлой памяти.
|
Шкільна музейна
кімната була створена зусиллями педагогічного колективу в 2005 році.
Вона носить історико-краєзнавчий напрям. Створюючи музейну кімнату
педагогічний колектив мав за мету сприяти національно-патріотичному
вихованню, тобто виховувати любов до своєї Вітчизни, формувати в учнів
загальнолюдські цінності. Створюючи музейну кімнату, педагогічний
колектив переслідував наступні цілі:
-
Виховувати любов до своєї Батьківщини, формувати у дітей загальнолюдські цінності;
-
Виховувати почуття гордості і вдячності до своєї держави, свого народу, історії, минулого свого рідного краю;
-
Формувати особисті якості учня як громадянина;
-
Формувати
моральну відповідальність за все , що робиться на рідній землі,
непримиренність до недоліків, палке прагнення боротися за розквіт,
велич і могутність Батьківщини;
-
Глибоке
розуміння громадянського обов’язку, готовності в будь-який час стати на
захист Вітчизни, оволодіти військово-технічними знаннями;
-
Вивчати вікові традиції та героїчні сторінки історія українського народу, його Збройних сил;
-
Виховувати розуміння героїчного минулого як ідеалу духовної готовності боротися за славу і честь батьківщини.
Шкільна музейна кімната складається з чотирьох експозицій, які висвітлюють наступні теми:
-
Історія Михайлівської СЗШ:здобутки та традиції;
-
Історичні події на територія Михайлівської сільської ради "Так було, так стало";
-
Куточок памяті- воіна- афганця Павла Польшина;
-
Куточок хліба.
Види і форми роботи шкільної музейної кімнати різноманітні:екскурсіі., свята, прес-конференціі, вечори, усні журнали |
| |
| | |
|
|